Cajsas'

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 6 april 2011 20:09

pappa ringde upp nyss och gav mig ett fett bra samtal. han hade ringt cod-killen och sagt som det var att vi inte kunde installera spelet. och killen hade lovat att fixa allt. fett schyst kille. bra att säljare är seriösa! vissa skulle bara ha skitit i mig och pappa.


nu ska jag kolla på navy csi och njuta av min soffa. ska även dra iväg ett sms eller två till daniel och berätta de goda nyheterna även fast jag vet att han läser min blogg. haha, snacka om läskigt. min pojkvän läser min blogg liksom! men, jag får flera läsare vilket blir nice.


min pojkvän är visst lite fjortis ändå... men han vet att jag älskar honon lika mycket iallafall!  

Av Cajsa Eriksson - 6 april 2011 15:53

klockan slår nu fem minuter i fyra och jag har inte gjort ett himla skit förutom att plugga lite teori, kollat på två filmer och sovit i tre och en halv timme. awesome dag egentligen. men jag skulle ju faktiskt föredra att vara frisk och kunna vara ute i det extremt underbart fina vädret. älskar solen och plusgrader!


filmerna jag kollade på var black water och magnus betnér - tal till nationen. dom är faktiskt båda ganska bra. men den först nämna var faktiskt riktigt läskig, haha. eller inte läskig som i skräckfilm men den var lite äcklig! typ.. kroppsdelar, blod, mystisk.. inte riktigt min filmtyp men jag vågade iallafall kolla på hela. sjukt stolt.


jag saknar daniel så jag tror jag blir galen   


Av Cajsa Eriksson - 6 april 2011 08:02

jag blir hemma idag för min hals är helt fuckad. den svider och när jag pratar gör den jätteont! och det betyder att jag inte kan gå på mopedteorin imorgon, jävla skit. men jag tänker ta igen det! jag ska plugga som fan idag och imorgon så jag verkligen kan det jag måste. som sagt, jag tänker satsa!


danielälskling är också hemma idag. stackarn, han mår inte heller bra. synd att vi inte bor jättenära för då kunde ju vi ha varit sjuka tillsammans. men det fungerar dock inte så. aja, jag ska väl kolla på film eller något. fint, bra, hörs hej!


jag råkar ha världens finaste lillasyster, som smittat mig med sin sjukdom..   

älskar dig moa   


Ovido - Quiz & Flashcards