Cajsas'

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Cajsa Eriksson - 9 april 2011 21:47

H E L V E T E S   J Ä V L A   S K I T !

 

jag som nyss var underbart glad........

nu är jag inte lika glad längre, faktiskt

Av Cajsa Eriksson - 9 april 2011 19:23

överlyckliga cajsa slår till! nu är min dag och helg på topp. jag ska radda upp de bästa sakerna som någonsin hänt mig under den senaste veckan. eller, de bästa nyheterna? jag vet inte. men det som gör mig överlycklig iallafall.


1. jag ska hem till daniel imorgon!

2. jag har fått hem min älskade hjälm.

3. idag träffar jag mina underbara kusiner, min moster och hasse.

4. cod fungerar utmärkt! btw, jag är grym.

 

min helg kommer bli direkt awesome. strax kommer gästerna, mamma har bakat äppelpaj, lagt upp kakor och det finns även en smula kladdkaka kvar. jag längtar! och ikväll kommer jag förmodligen sitta som klistrad vid datorn hos pappa eftersom cod fungerar.. hah!

cod

Av Cajsa Eriksson - 9 april 2011 17:35

kom nyss hem från uppsala, farmor och ingela. i uppsala gjorde vi allt vi skulle och lite till kan man väl säga. pappa köpte en ny mobil till kusin min på 9 år som skulle vara duktig och tvätta kläderna. han kollade fickorna jättenoga, slängde in tvätten i maskinen och sen efteråt insåg han att hans mobil också blivit tvättad.. hela hans värld krossades ju. han har ju bara haft mobilen i typ några månader! snutten... men han fick en ny!


hos farmor spelade vi lite kort i några minuter bara. sen drog vi vidare till ingela och spelade där tills nyss. cod-killen ringde också. så nu ska nog cod fungera och jag är verkligen tacksam över hans insatts! snälla personer finns det inte gott om, säger jag bara!


jag åker inte till älskling ikväll men förhoppningsvis imorgon. så ikväll stannar jag hemma men umgås med mamma och moster, hennes man, kusinerna och mats och moa. mamma fyller år på måndag och vi ska fira henne lite diskret idag! mysigt sörru.

Av Cajsa Eriksson - 9 april 2011 08:21

vaknade upp hemma hos min pappa. sov i mina nya lakan också, dom är fett gulliga! farmor hade tvättat dom åt mig så jag kunde använda dom. vilket var väldigt snällt, tycker jag.


idag ska jag och pappa bege oss till stora staden uppsala och hämta min hjälm först och främst. mormor gav mig kvittot igår så jag kan hämta ut den själv. stackars mormor, hon är också sjuk! alla blir sjuka... sen ska jag och pappa åka till netonnet för pappa ska köpa en bluetouth-radio-grej till mobilen? jag fattade typ ingenting men det blir säkert bra. sen vet man ju inte om vi hittar på något annat där medans vi är där. det brukar bli så!


kanske träffar daniel ikväll eller förhoppningsvis imorgon för han är på bättringsvägen. eller, han var det igår. så jag hoppas han blir frisk till iallafall imorgon. saknar honom något otroligt! det är sjukt egentligen, hur mycket man kan sakna någon...

Ovido - Quiz & Flashcards