Cajsas'

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

hemma igen

Av Cajsa Eriksson - 5 april 2011 20:58

nu är jag hemma från moppekursen. den gick bara finfint och vi fick böcker och grejer angående körkortet och ett litet häfte med 276 stycken vägskyltar. jag ska verkligen satsa på att klara teoriprovet på antingen första eller andra försöket. dessutom fick vi reda på att vi skulle köra den där typ körbanan nästa vecka? jag kommer dö.. dessutom kommer typ 1/4 av gruppen på kolla på när man kör. och jag kan ju inte ens köra? pinsamt värre.


imorgon vet jag inte om jag ska gå till skolan helt ärligt. jag har grymt ont i halsen och jag känner mig inte på topp för fem öre. men jag vet inte om jag får stanna hemma. kollar med mamma imorgon bitti eller ikväll. fett ovärt och kliva upp tidigt om man inte behöver det ju!


kunde dessutom inte följa med daniel till örebrocupen, det fanns typ inte plats för att de som bokade rummen bokat fel rum. eller något sådant... så jag kommer typ inte träffa daniel på hur länge som helst. typ nästa vecka.. det är lite jobbigt. saknar han redan och jag träffade han igår liksom? åh..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej. Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol. Men, det vände och blev pissväder. Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret. Helt okej, s...

Ovido - Quiz & Flashcards