Cajsas'

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

vad jobbigt

Av Cajsa Eriksson - 7 april 2011 19:01

Hej på er igen, känns som att jag bloggar otroligt mycket nu när jag bara är hemma om dagarna med mitt huvud och min hals. Inte okej. Jag la mig i soffan vid 15.00 och skulle kolla på TV men det slutade med att Mats kom ner och väckte mig runt 17.00 för att det var mat. Jag kanske behövde den sömnen? Vad tror ni?


Daniel kommer iallafall inte åka till Örebro i helgen för att han är sjuk. Tycker synd om honom för han hade verkligen sett fram emot den cupen. Men det är ändå bra för då kanske jag kan träffa han på lördag eller söndag om vi piggar på oss.


Imorgon ska jag hem till pappa eftersom det är pappa-helg. Vi ska plugga körkortsteori som satan för att jag missade den här gången. Denise skulle vara min lilla gullunge och rapportera om vi fick läxa och vilken dag vi skulle köra banan nästa vecka. Intressant!


Nu ska jag strax kolla på TV eftersom det är Idol på TV11. Kan bli intressant eftersom det är amerikanska idol. Det är nästan roligare än svenska, för där har dom bra domare. Tycker jag då! Jag ska även vänta på att pappa ska ringa och berätta hur det går med cod-killen jag pratade om igår, ni vet? Vill verkligen få cod att fungera nu alltså!


 

Mamma fotade några mysiga toalettdörrar förr i Kista-Gallerian tror jag? Jag gillar texten. Den är fin. Och bilden ägnar jag just nu åt min underbara pojkvän Daniel :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej. Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol. Men, det vände och blev pissväder. Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret. Helt okej, s...

Ovido - Quiz & Flashcards