Cajsas'

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Äntligen hemma!

Av Cajsa Eriksson - 14 april 2011 21:03

Äntligen hemma efter en kväll full med nervositet och skratt. Samt en liten bit av den smärtan man känner när man skämmer ut sig. Ohyes, inget gick riktigt som det skulle idag. Kan man säga, minst sagt.


På teorin idag skulle vi ju köra. Jag trodde att jag var med Sofie och Louise eller vad dom nu heter och var verkligen inte nervös alls. Jag var tvärt om lättad över att jag skulle köra med dom. Sen frågar jag vilken grupp jag ska köra i och får svaret "grupp 3" vilket var gruppen full med killar. Mhm, snacka om att nervositeten steg upp på en sekund.

Alla körde före mig eftersom jag var den ända i gruppen som inte hade kört moped innan. Och självklart så ska ju Jörgen som våran kursledare heter åka bakom mig när jag kör. Hur pinsamt är inte det på en skala mellan 1 - 10? Riktigt pinsamt. Och dessutom gick det verkligen inte bra heller... Men det är som det är faktiskt.


Nu är jag iallafall hemma och kursen är över. Åtminstone teorin. Nu ska jag plugga gärnet i någon vecka/några veckor och sen ringa till Jörgen och boka tid för körning. Jag kommer dessutom gå en extra gång på en teorikurs i maj eftersom jag missade en torsdag när jag var sjuk. Men det gör mig ingenting.


Min dator kackade ihop så nu kan jag bara spela cod hemma hos pappa. Men det gör varken mig eller honom något för då träffas vi ju bara oftare och det dör ju ingen av? Lite surt kanske att det inte fungerade på datan hemma här.


Nu ska jag fortsätta prata med min älskling och Erik medans de spelar cod. Roligt läge... Fast jag ska nog dra snart för jag ska plocka undan lite i mitt rum och se till att det ser lagom fint ut tills imorgon då älskling kommer hit och sover här med mig! Underbart!


  

Gammal bild, men känner att bloggen lider lite utav bildbrist kanske..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 22:00

Alla mina underbara och trogna läsare hänvisas till http://www.caaajjs.blogg.se för att följa min nya blogg. Uppskattar alla kommentarer, besök och tips på hur jag kan göra den bättre.   / Cajsa ...

Av Cajsa Eriksson - 22 maj 2011 21:09

Bad update pga huvudvärk och andra saker. Nu orkar jag inte blogga. Blir uppdatering imorgon, kanske. Om ni är snälla.... ...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 18:40


Snacka om att jag har pannknack. Känns som om någon smygopererat in en bergsprängare i huvudet på mig. Gick hem från skolan vid tio, så blev inget plugg på trafikverket med Denise. Har spenderat hela dagen i soffan framför datorn och kollat p...

Av Cajsa Eriksson - 18 maj 2011 07:06

I natt har jag sovit skitdåligt. Jag vet inte varför, hur eller vad som gjorde att det blev så. Det var bara en sämst natt. Idag är det skolan och efter den åker jag till trafikskolan med Denise. Roligt värre. Bokade körning igår också, g...

Av Cajsa Eriksson - 17 maj 2011 21:16

Åskan som kom ner idag var nog inte direkt okej. Hade ju förväntat mig fint väder med starten på dagen som var full av sol. Men, det vände och blev pissväder. Träningen idag bestod av lagfoto/enskilda foton + några varv i spåret. Helt okej, s...

Ovido - Quiz & Flashcards