Cajsas'

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 4 mars 2011 15:05

 jag är så sjuuukt lakritssugen så det finns inte. vet fan inte vad jag ska göra. jag orkar inte gå ut för det blåser och är grymt allmänt kallt. okej, det kanske är plusgrader men vinden gör det jobbigt..

hämtade moa efter skolan och nu sitter vi hemma och väntar på mamma som ska sluta jobba, hämta upp oss och släppa av oss ute i vendel hos moster, hennes man och kusinerna. mysig fredagskväll, mhmm!

jag har ont i knät as normal så allt står väl rätt till i min kropp. bortsätt från lite halsbränna men den går nog över ska ni se!


imorgon ska jag kolla på innebandymatchen mellan rasbo och örbyhus för att få se daniel när han spelar. hoppas dom spöar örbyhus, haha! sebastian kanske ska kolla med mig. han säger att han inte har något annat val fast det har han ju?

Ovido - Quiz & Flashcards