Cajsas'

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 27 mars 2011 21:07

jag vill ha sommar, nu nu nu nu nu!

Av Cajsa Eriksson - 27 mars 2011 19:37

sorry för grymt dålig uppdatering här på bloggen i helgen men jag har haft fullt upp med daniel och andra grejer. haha, misstolka inte det där nu bara...

men i fredags var jag hemma hos daniel och hade ingen större lust att låna datorn för att osociala mig och blogga. jag vet ju att ni överlever en liten "bloggpaus" eller har jag fel? i lördags spelade daniel match mot livets ord och sen åkte vi hem hit till örbyhus och åkte hem till farmor och firade farbror tomas som fyllde år.


idag har jag iallafall tid med er nu på kvällen för nu är daniel inte kvar och jag har landat hemma hos mamma för att sova här i veckan. men idag har vi inte gjort så mycket. jag, pappa och daniel åkte hem till mina kusiner och min faster färgade håret på mig, det blev ganska okej. asså, det ända som är skillnaden är att slingorna och utväxten försvann.

ajuste, jag köpte mitt efterlängtade call of duty - black ops idag med hjälp av pappa. så snart dimper det väl ner i brevlådan så är det bara att börja spela! jag ska bli grym, haha. om det nu någongång av någon sannorlikhet skulle vara möjligt.


nu ska jag sociala mig med daniel på skype, podda underbar musik och fixa med låtarna på min mobil så all skitmusik åker bort. vilket blir underbart! ha det otroligt bra, sötnosar!


alltså, man måste bara älska låten!

Ovido - Quiz & Flashcards