Cajsas'

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 22 mars 2011 20:38

innan jag börjar skriva om min eftermiddag måste jag säga en grej om min pappa. jag vill bara säga att han är världens bästa pappa och det finns verkligen ingen som skulle kunna ta hans plats. ingen alls. han värdesätts av mig på hög nivå och jag älskar honom för den tokgubbe han är. pappa, älskar dig!


idag åkte vi hem till ingela. hon ville ha oss där.. men innan vi drog dit åkte vi ner till våran fina icabutik och köpte bragokakor och chokladfingrar för pappa tyckte vi skulle ta med oss fikabröd. så tycker han alltid, för det mesta. hemma hos ingela spelade vi kort och däribland canasta, chicago och sjuan. jag förlorade typ alla gånger. jag vann ärligt inte någon gång alls.

nu har jag nyss kommit hem och bänkat mig vid datorn som en vanlig vardagskväll. jag har knäppt på msn, spotify, facebook, skype och bloggen. vad saknas? jo, någon att prata med på msn eftersom daniel inte är inne just nu och sebastian loggade ut.

N U   L O G G A D E   H A N   I N  ! snacka om att jag fick happyface.. haha!


fjortis-poosen... mhm, härligt.   


Av Cajsa Eriksson - 22 mars 2011 14:44

vandrade hem till pappa efter skolan och sista timmen var ganska soft. mattetimmen med för den delen. vi som går i lillagruppen på matten fick sitta i ett enskilt rum och jobba på medans de i den stora gruppen gjorde prov. ibland är det soft att vara lite speciell.. ;)

på so-timmen sista lektionen kollade vi på en film om mayaindianerna. helt sjukt egentligen hur fucking brutala dom va mot varandra! dom typ offrade blod från sina könsorgan till "shabalba"... och nu vet jag en grej, ni vet filmen eldorado? den tecknade. den är baserad på mayaindianerna! helt azum.


idag ska jag och pappa typ åka till ingela och spela kort med henne och antingen sebastian eller matilda. jonte och pernilla kanske är där också, det är ju inte helt ovanligt precis.

nu ska jag bänka mig framför tvn eller sjunga så flaskt att de döva granntanterna får tillbaka hörseln. jag vet inte... vad föreslår ni? (:

Av Cajsa Eriksson - 22 mars 2011 07:26

kul liv jag har. jag kom nyss på att jag slutar halv tre idag och nu försvann mitt superglada humör. varför just idag..? jo, för världen retas med mig!

Av Cajsa Eriksson - 22 mars 2011 07:17

ibland undrar man ju om jag verkligen är ett riktigt smartskaft eller dumhuvud. guess what!? jag tror jag glömt mitt smink hemma hos daniel och jag ska inte dit fören på fredag och jag kan inte träffa han något i veckan heller. D U K T I G T ! eller..? men jag överlever. mascara har jag ju och egentligen är smink int så viktigt, faktiskt.


jag har nyss fixat mig och satt mig vid datorn. jag har en tendens att alltid starta spotify varje gång jag sätter mig här även om jag bara ska vara här i fem minuter. spotify borde få nobelpris eller något. det ända dåliga med det är väl reklamen, men den slipper jag för min familj har premiun! tihiih...

efter skolan ska jag antagligen inte göra ett skit så jag kommer väl rusa hem som vanligt, kanske hämta moa om jag har lust. ibland har jag det och ibland inte. men idag känns som en hämta-moa-dag.


har ni märkt en fantastisk sak? det börjar bli vår på riktigt. i flera dagar i rad har det varit strålande solsken och plusgrader. och idag ska det tydligen bli 12 grader. hur mega skönt som helst. bara det håller i sig så all jävla snö försvinner! jag vill verkligen ha vår vår vår vår vår nu!


 

Ovido - Quiz & Flashcards