Cajsas'

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 9 mars 2011 21:26

fick tillbaka biluppsatsen från emtithal idag och insåg att jag fått VG++? kan man få VG och sen två plus? det är väl typ inte ens något betyg..?

hur som haver så tog jag tåget kvart över tre in till den stora staden uppsala och träffade daniel, sebastian, sofie och erik. vi umgicks till daniels och sofies buss kom runt klockan 17.00 och då traskade jag, erik och sebastian till tågen. och deras var inställt! hahahaha.

på tåget hem hamnade jag precis bredvid en superäcklig tant som luktade som en blandning mellan rök, svett och tantparfym inklusive unket... så jävla klart att det var jag som skulle drabbas!?

 

nu ska jag vara social med älsklingsdaniel och fortsätta virka på jockes vantar han ska få när han fyller 9 pannor. hörshej.

Ovido - Quiz & Flashcards