Cajsas'

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 5 mars 2011 20:26

jag sitter och dunkar melodifestivalen (därav titeln på detta blogginlägg, låten som spelas nu heter så). och jag kan ju säga så mycket att jag inte direkt uppskattar artisterna som sjunger i andra chansen..

idag var jag ju så som jag tidigare sagt på innebandy. rasbo vann över örbyhus med 3 - 1 och daniel var såklart överlycklig över det för då kunde han ju mobba sebastian.. och så klart, sebastian förlorade sin b-lagsmatch mot östhammar tror jag med 6 - 7. så då fick daniel ännu större anledning att mobba honom för det, stackarn!

när jag dumpat pojkarna vid stationen i örbyhus kom faster carro och hämtade mig så jag fick följa med till farmor. jag fick mat där och bjöds på riktigt god tacos! mums.. fick även lite pengar av chrille för att han gav jocke och felicia chips och dip. han är verkligen världens snällaste farbror. helt underbar, helt enkelt.

nu ska jag lyssna vidare på melodifestivalen och försöka komma på något att blogga om. peace breé!

 

Av Cajsa Eriksson - 5 mars 2011 12:29

nu blir jag riktigt förbannad. tycker inte ni det är jobbigt när något man verkligen uppskattar går sönder så man är tvungen att ha någon man inte uppskattar lika mycket istället? så känner jag just nu. jag känner stort hatahatahata mot min samsung för jag saknar min ericsson som gick sönder (berättade i förra inlägget). nu när jag skulle försöka få igång den igen så bara lyser den grått och vägrar starta... fan vad agro jag blir!

Av Cajsa Eriksson - 5 mars 2011 11:07

kom nyss hem efter en mysig kväll hos moster. träffade alla tre kusiner och vi käkade hemmagjord pizza till middag, mums!

vi kollade på lite film också, och det var riktigt mysigt! den bästa filmen vi kollade på var absolut jiddra inte med zohan. hur kul som helst och både jag och mina kusiner typ dog..

ajuste, min jävla mobil gick sönder i torsdags på slöjden så nu får jag ha min jävla samsung touch, jag är redan trött på den och har haft den i två dagar liksom? och jag gjorde inte ens något med min ericsson, den bara dampade ihop.. GRR, nu åker huggtänderna fram!

jag ska strax gå ner och fixa mig för att sedan bege mig mot idrottshallen och kolla med sebastian (kanske) på daniels match och sen kolla med daniel på sebastians match. hmm, mycket till liv jag har!

 

  

ni får en gammal bild på mig, för jag sitter vid datorn uppe och där finns inga andra bilder. haha!

 

Veronica Maggio – Jag kommer <3

Ovido - Quiz & Flashcards