Cajsas'

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 7 mars 2011 22:45

mamma kom ner och sa godnatt. jag chattar med danielälskling och mats skulle tydligen också sova. alltså blir jag den sista som somnar ikväl vilket är extremt ovanligt eftersom jag är den mest kvällströtta i familjen. och då menar jag bland alla familjemedlemar..

nu ska jag försöka krypa ner i sängen, skriva godnatt till min älskling och sedan sluta ögonen för en natt i djup skönhetssömn.

Av Cajsa Eriksson - 7 mars 2011 19:00

sitter och lyssnar igenom daniels spotifylista, och det finns faktiskt en del bra! så jag är nöjd, huhu.

 

the best by daniel johansson   

Av Cajsa Eriksson - 7 mars 2011 17:12

nu är jag hemma efter en dag med massor av äventyr. eller, massor och massor men en del!

i skolan hände inget speciellt förutom att vi fick sluta lite tidigare så jag slapp ha så superbråttom till tåget som förra måndagen, remember? och det är ganska ovanligt att man får gå tidigare från margaretas lektioner, men idag fick vi det!

jag tog tåget till närmaste station och umgicks med massa underbara människor. jag fick sällskap av julia på tåget och ett tag medan hon väntade på micael, så jag slapp vara ensam de få minuterna jag va det!

nu har jag precis landat hemma igen efter en dag full med inlärning och utevistelse. sjukt stolt över hur mycket jag var ute idag faktiskt. jag är inte direkt personen som gillar att vara ute och bara strosa, men idag blev det så!

 

nu har jag slitit på mig mjukisbyxorna, satt mig tillrätta i datastolen och insätt att jag är kärkärkär! jag är kär i världens underbaraste. pusshej!

 

  

gammal bild, breé

Ovido - Quiz & Flashcards