Cajsas'

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 19:36

åh, kan inte alla bara sluta klaga för en sekund? alla (de flesta) av mina kompisar är på klaghumör idag och skriver hela tiden till mig hur mycket dom lider, och vart dom har ont och vad som är fel. men jag skiter it! jag skiter it just idag för idag är en bra dag och jag vill inte att den ska bli nedstämd av alla puckon som klagar! idag är jag glad, idag är mitt liv bäst.


jag umgicks med pappa som sagt efter skolan och det slutade med att vi hamnade hemma hos farmor och spelade en söderpoker. hon erbjöd oss pannkaka men vi åkte ner till gullans och köpte mat där. jag åt sallad, världens godaste hämtmat må jag säga! bättre än pizza. pappa köpte kakor åt mig idag på affären, fett stolt och överlycklig för det! sen köpte vi tårtbotten och grejer till jockes tårta som jag och pappa ska göra åt honom till på torsdag.

jag kom hem till mamma för en timme sen ungefär för pappa skulle ner till fiskeklubben och koka kaffe åt gubbarna för det var tydligen hans måndag. men det gör inget, fick ju iallafall lite tid med pappa och all tid räknas!


nu ska jag kolla runt en stund på internet och sen hoppa in i duschen en snabbis. och antagligen kommer jag prata med daniel en hel del idag på skype, det brukar bli så på kvällarna... vet inte varför, men det är väl för att vi älskar varandra tror jag! ;)


jag saknar min sofie och hoppas hon blir frisk snart så man kan umgås med henne som normalt folk istället för att facebooka och smsa om saker hela tiden..    


Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 13:48

jag måste bara skryta lite i ett enskilt inlägg nu när jag fortfarande kommer ihåg det fina resultatet. jag fick 92/92 på svenskaprovet i ordkunskap som jag gjorde i fredags. alltså, jag fick full pott och mvg. inse hur himla stolt jag är över mig själv. jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle få fullt på ett prov, men tydligen!


och hörni, jag är ledsen. men jag är så trött på att försöka skriva lite i bloggen när orden bara flödar ur mig. jag ska börja skriva som vanligt igen. tro mig, jag ska försöka dämpa lite men ni ska få ganska mycket text!


hur tycker NI att jag ska blogga?

Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 13:43

hemma hos pappa efter en kort dag i skolan.

slutade lite tidigare också, för min lärare är schyst.

idag ska jag umgås med pappa tills han ska till fiskeklubben och koka kaffe?

hmm..

jag har poppat popcorn och tagit fram päronsoda.

så nu sitter jag och tjockar mig vid datorn.

A Z U M !

ikväll kommer jag antagligen prata med daniel på skype.

kvällarna brukar sluta så, breé.


nu ska jag förflytta mig till tvn. peace!

Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 07:24

jag glömde..

jag skulle ju ägna några rader åt sofie också...

men här kommer dom:


sofie, hoppas du blir bättre snart.

hoppas du slipper lida så mycket för ditt ben.

jag vill att du blir fri från det och fullt återställd.

för jag saknar dig, bästa.

krya på dig, sötnos!


Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 07:20

fick lite tid över så jag ägnar datorn en stund som vanligtt.

jag har iaf gett upp löshåret, hah.

iallafall just nu.

men jag kommer säkerligen använda det några dagar iallafall.

det kan ju vara kul att ha!

btw, pappa ska hjälpa mig att köpa en grej från tradera på söndag, fett B.

jaja, det är ju billigt för sprittnya grejer vafan!

idag blir det skolan, sen kanske uppsala.

om jag orkar, kan och får med mig någon.

om inte annat kanske jag åker ensam och träffar daniel :)


nu ska jag till skolan och lida i några få timmar, hörs hej!

Ovido - Quiz & Flashcards