Cajsas'

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 31 mars 2011 20:28

all orolighet, all stress och alla tankar försvann imorse när jag vaknade och det har gjort hela min dag till en toppendag. till en riktigt bra dag. den här dagen har verkligen varit en av de bästa dagarna i mitt liv. en lyckans dag!


idag har jag gått i skolan i hela 6,5 timme och då hunnit ha 3 språktimmar. engelska, svenska och återigen engelska. känns som om det är en dag som i vanliga fall skulle ha varit den sämsta på hela veckan.

efter skolan åkte jag in till uppsala med andrew men eftersom tågen strulade så fick vi backa typ från mellan storvreta och uppsala till storvreta, kliva av, gå till en stadsbusstation, vänta i typ 20 minuter på en äcklig illaluktande buss och sedan sitta typ i en halvtimme på den in till uppsala. jag trodde seriöst jag skulle deppa ihop. men inte, jag är fortfarande lika glad!


nu har jag nyss kommit hem (tågen hem gick som dom skulle) och duschat och noppat ögonbrynen för det behövs ju faktiskt ibland. jag har dessutom kommit underfund med att jag har ett fett skavsår på högra hälen av mina nya skor, haha. inget ovanligt om jag säger så.

daniel tränar just nu, men är klar om typ 25 minuter så då ska jag smsbomba honom en stund innan jag går och lägger mig. och om jag hinner kommer jag nog säkerligen prata med daniel på skype en stund också.


  

lycka är speciellt för man blir lycklig vid speciella tillfällen.

Ovido - Quiz & Flashcards