Cajsas'

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 29 mars 2011 20:00

kom nyss hem från farmor och är inte så stolt över mina prestationer i kortspelandets värd. jag tror jag förlorade allt vi spelade, inte okej!


nu sitter jag mitt i en konversation på skype och börjar känna mig som en liten nörd. jag brukade aldrig sitta mycket på skype innan jag träffade daniel men nu sitter jag där ta mig fan hela tiden! nördvarning?! om ni undrar vilka jag pratar med så är det såklart mina två änglar från ovan julia och daniel!

Av Cajsa Eriksson - 29 mars 2011 16:42

idag känner jag mig lättad. hela dagen var jag spend men nu är jag verkligen lättad. oh, känns som en tygnd släppt från mina axlar och nu kan jag andas ut. mamma förstod mig och lugnade mig ytterligare bara för att liksom. jag är glad att jag har mamma, hon är verkligen allt. tur att jag kan prata med henne om allt. jag älskar dig, mamma.


när jag kom hem idag från skolan så möttes jag av en nybakta-kakor-doft från köket. jag typ sprang in och bah "har du bakat kolakakor?!" till mamma. aw, hon är duktig hon! men dom var riktigt goda må jag säga. förträffliga! mhm. jag tog med ett fat med typ tre kolakakor ner i mitt rum och satte mig i fotöljen framför datorn och drog på en film. ännu en dansfilm, snackar om att jag snöat in i dansen!


nu väntar jag på att mamma ska komma hem från ica och på att pappa ska bli klar med pokerlistan han höll på med när han ringde och berättade att han skulle till farmor och frågade om jag skulle med. så han lär ju komma typ strax, eller kanske om en halvtimme, furtio minuter.

daniel har en osocial dag idag för ikväll har han träning. men det gör min ingenting, jag älskar att han sportar. sen är han ju faktiskt jätteduktig också, inte för att skryta över min pojkvän men (;

Av Cajsa Eriksson - 29 mars 2011 07:15

fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck. jag börjar bli lite orolig för att en grej ska inträffa. den där grejen jag berätta om igår men ni inte direkt vet något om. den grejen får inte inträffa! hoppashoppashoppas. jag skiter om ni tycker jag är hemlighetsfull, det är min blogg, mitt liv...


jag ska snart till skolan och passade på att morgonblogga då medans jag ändå har tid. idag orkade jag inte sminka mig eller något så jag får se ut som en mupp, helt enkelt. men jag bryr mig typ inte. haha. dom i skolan är ju vana...


krya lillsyrran, jag älskar dig!  

Ovido - Quiz & Flashcards