Cajsas'

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 10 mars 2011 21:58

daniel tyckte att jag skulle kolla på den här, eller lyssna kanske man ska säga. och nu tycker jag att ni ska lyssna på den. helt underbar!

Av Cajsa Eriksson - 10 mars 2011 21:19

dagen i skolan gick ovanligt fort förutom att jag hade engelska två gånger och ena gången skulle vi skriva en uppsats om shakespear in love. men, jag hade inte sett hela den filmen så fick skriva om en annan film och valde då black beuty eftersom den kan jag utan och innan. så det borde gå bra..

åkte in till uppsala efter skolan och umgicks med daniel till klockan fyra ungefär. sen kom ebba och då gick vi till st per och köpte en godispåse och åt på en bänk. på den bänken satt vi i 1,5 timme och väntade på dansen, haha.

nu har jag kommit hem och jag är sjukt stolt över mina prestationer på slöjden för idag fick jag ta hem mina mjukisar med döskallar på som jag gjorde. jag kan kanske ge er bild i helgen om jag har tillgång till dator för ska vara hos pappa och hans nya är trasig så han skickade in den IGEN för samma fel. stackars pappa...

 

  

imorgon träffar jag älskling och följer med han hem och på lördag kommer han troligtvis hit.

daniel   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards