Cajsas'

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 6 mars 2011 20:34

men fan vad less jag blir på folk.. men nog prat om det, jag ska inte tjata ut er med mina problem!

jag har iallafall fått reda på en grymt bra sak som jag verkligen uppskattar och gillar. så, jag är på grymt gott humör och sitter och ler som en fåntratt.. haha.

 hur som haver, jag köpte en ny jacka idag (till våren) H&M när jag var på gränby centrum med mamma. den är ganska fin faktiskt. jag gillar den grymt.

 

imorgon ska jag försöka komma iväg på ett hemligt möte, muhahaha. nejdå, men ni får veta mera om mina utflykter imorgon! ;) puss på er!

 

  

299 :- på H&M. Dock kör jag med nervikta armar och inte uppvikta i vår eftersom det kanske kommer vara lite kyligt! Men i sommar kan man ju ha som på bilden.

 


Av Cajsa Eriksson - 6 mars 2011 13:02

jag har nu kommit hem från uppsala och är lagom ilsken fast ändå inte. det är lite delade känslor just nu. hon på onoffbutiken sa att jag skulle prova att uppdatera mjukvaran i mobilen via sonyericssons hemsida och sedan göra en programvarouppdatering. så nu håller jag på för fulla muggar och hoppas med hela mitt hjärta att det ska fungera för annars blir jag knäckt.

och nu nobbar jag det här ständiga tjatet med "var god dröj" meddelanden som kommer upp på skärmen stup i kvarten. jag hatar dom! man är redan lagom irriterad och sen kommer de meddelandena upp och då blir man bara förbannad och har lust att gräva ner sig djupt under jorden och aldrig mera komma upp... jag hatar tekniska problem, jag är värdelös på sådant skräp.

Av Cajsa Eriksson - 6 mars 2011 09:01

nu ringde mamma och det blev genast ändrade planer. istället för att åka till farmor beger jag mig nu mot stora staden med mamma, mats och moa. och nu jävlar, ska min mobil in på lagning!

Av Cajsa Eriksson - 6 mars 2011 07:40

jag älskar verkligen att vakna före alla andra.. eller nej. jag hatar det! man bara sitter och ugglar i flera timmar innan alla andra vaknar bortsätt från familjen liksom. det här suger.

idag ska jag nog bara vara, bara ha tråkigt och bara ha en lugn dag. möjligtvis åka hem till farmor och bara vara där en stund med pappa innan han ska hem till sin kompis och hjälpa honom med skrivaren som tydligen inte fungerar. haha.

 

åh, nu vaknade pappa!

Ovido - Quiz & Flashcards