Cajsas'

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 8 mars 2011 19:24

jag har fått en svag tanke om att min katt är någorlunda kelsjuk. hon vill alltid ligga på de mest konstiga ställena och sitta i knät när man precis ska dra. take a look!

 

  

hon börjar nog bli lite för stor..  

Av Cajsa Eriksson - 8 mars 2011 17:46

jag bloggar återigen, och jag vet inte om vad jag ska blogga. jag vet inte ens varför jag bloggar. jag fick bara något ryck, så nu måste jag väl antagligen komma på något snabbt som jag kan blogga om.. eller så skriver jag ingenting speciellt? hmm.

jag åt nyss spaghetti och falukorv med mamma och mats, moa satt vid tvbordet och åt för hon kan ju inte skiljas från tvn. ungefär som jag med datorn.

 

jag funderar på att träna på en slags freeze vi gjorde idag på dansen, riktigt häftig iallafall så jag ska fan lära mig den!

 

  

mohaha, ful bild :$

Av Cajsa Eriksson - 8 mars 2011 14:30

våren börjar komma nu, märkte jag idag när jag traskade från dc's lokaler till fyrishov i uppsala. snön håller på att smälta, det bildas vattenpölar och skorna blir smutsiga - underbart! jag ger våren och sommaren en tummen upp!   

dock är jag inte lika glad över att jag valde dans. alltså, dansläraren, låtarna, koreografin och allt var jättekul men mina knän fuckade ihop totalt. jag var tvungen att sitta på sidan med emptythal och karin den sista dansen och verka ovillig att försöka.. men jag hade så jävla ont (har fortfarande).. tummen ner på mina knän!   

nu väntar en varm dusch, att göra ett stort paket av mitt knä med värmekudden och slå sig ner i soffan och kolla på film i ensamheten. det kan ju faktiskt bli ganska mysigt om jag inte somnar det vill säga!

 

jag känner mig handikappad..

Av Cajsa Eriksson - 8 mars 2011 07:21

jag kollade igenom alla inläggen på min blogg, vilket tar ganska lång tid? och medans jag gjorde det insåg jag att jag bytt bloggtaktik ett antal gånger.. haha, förlåt för det. men det blir så fruktansvärt tjatigt om man ska skriva likadant hela tiden..

jag har lyckats dämpa på skrivandet, så nu ska jag dämpa markeringarna över ord, när jag skriver med fet och kursiv text. fast jag tänker inte dämpa det helt för det klarar jag nog inte, huhu.

 

så att ni inte börjar fundera, liksom bah..

Av Cajsa Eriksson - 8 mars 2011 07:13

 jag känner mig glad idag, kanske är det för att min dag blev så övernaturligt bra igår! ja, det måste nog vara därför.

jag har packat den s.k matsäcken, klätt på mig, fixat frisyren och skitit i att sminka mig för idag är en sportig dag! jag känner på mig att jag kommer ha både träningsvärk och vara grymt trött imorgon..

just nu sitter jag och taggar inför bussresan till uppsalastad där man ska dansa på dc, som ni redan vet. det kommer nog bli kul, fast jag har inte den blekaste aning om vem vi kommer ha som "lärare". det blir en ny upplevelse!

 

jag älskar dig, daniel   


  

osminkad och skiter totalt i om ni tycker jag är söt eller inte, för jag ska sportasportasporta..

Ovido - Quiz & Flashcards