Cajsas'

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 30 mars 2011 20:59

idag har vart en fartfylld dag. jag har hunnit med riktigt mycket faktiskt! ganska rejält mycket, nästan så jag är förvånad över mig själv! jag har gått i skolan, träffat mormor och köpt mopedhjälm på lelle's, åkt hem till pappa och damsugit, åkt tillbaka med uppsala för att köpa blommor med pappa. dock var plantagen stängt så vi åkte till media markt istället och kollade på andra saker. sen åt vi på mcdonalds! vadå tjockisar? ;)


nu har jag nyss plockat undan alla kläder i mitt rum och känner mig ganska så stolt. sen imorgon ska jag slänga in smutstvätten och byta lakan för min älskade daniel kommer hit på fredag efter skolan! asnice!


nu ska jag vara extra social med daniel och erik på skype och lyssna på bland annat codsnack! haha, erik och sebastian var tydligen impade över att jag köpt cod? jag fattar inte riktigt varför men...


  

bild på min hjälm, enjoy!

Ovido - Quiz & Flashcards