Cajsas'

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 24 mars 2011 21:23

äntligen lyckades jag! med samsungen kunde jag inte föra över bilder till datorn från minneskortet, fett dumt! men nu har jag min mobil tillbaka så nu kan jag det. och jag hittade min sötnos på bild, så jag tänkte lägga upp honom.


     

daniel, om du läser detta. vilket du troligen kommer göra. så ska du veta att jag älskar dig grymt mycket och att du är mitt allt. utan dig i mitt liv skulle det kännas tomt, värdelöst. det är du som får mig att le på morgonen och när jag somnar. du gör min dag till dröm och jag vill inget hellre än att leva med dig.

2034, eller vad var det? ;)

Av Cajsa Eriksson - 24 mars 2011 20:59

min mobil funkar iallafall nu efter två veckors lagning. och jag lärde mig att åka stadsbuss, haha. snacka om att jag är duktig. och jag och andrew tappade inte bort oss ett skit för den människan hade ju stenkoll! vilket var skönt, hade jag åkt ensam hade jag inte kommit hem än...


idag dansade jag på dc, som alla torsdagar men... vi fick lära oss början på den helt nya koreografin och den var ganska svår men rolig att dansa. fett fartfylld! andrew kom och mötte mig i studion så vi tog sällskap till tåget, det var snällt tyckte jag! på tåget satt typ fyra typer och skickade runt två vodkaflaskor och skrattade och blev arga ibland. i slutet där började en av de fulla killarna bråka med sin flickvän.. haha.. lite patetiskt!


nu sitter jag och lägger in ny musik (poddar) i mobilen och hoppas att det ska fungera. för jag har noll koll eftersom min dator knepar.. men det ska nog fungera! sen ska jag bara leta upp mitt headset så jag kan ha kozzlurarna istället för vanliga sonyericsson.. hejdå!

Av Cajsa Eriksson - 24 mars 2011 07:15

god morgon på er, alla bloggläsare! idag är jag på hur bra humör som helst och idag ska ingen få förstara det. absolut ingen alls. visst är det underbart att vara glad och överlycklig? iallafall idag. när jag vet varför.


jag ska strax åka iväg till skolan och där väntar inget roligare än syslöjd, engelska, svenska, engelska och matte. men efter skolan beger jag och ambrowze oss till stora staden och letar upp bussen till onoff. vi får se hur det går för inget är ju säkert. jag vet knappt vart bussen går ifrån, men andrew sa att han visste. haha, good luck!

nu ska jag dunka guns n' roses tills hörlurarna spricker och så ska jag kolla runt på facebook som en tok. hörs hej!


idag orkade jag ärligt inte med smink eller något. så plattången fick bara gå en snabbis genom håret och sen fick allt annat vara... jag orkade inte!  

Ovido - Quiz & Flashcards