Cajsas'

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 3 februari 2011 19:11

Kom nyss hem från Kim's MC som jag berättade om tidigare? Jag och mamma har vart där och gjort ägarbyte så nu äger vi mopeden och den är min, min, min, min, min! Fatta hur överlycklig jag är just nu, den är så otroligt underbar - tycker jag då!

 

  

Detta är min moped, fast sen är det blommor runt lysena och nere vid texten under fotstöden och även i bak! Blommorna är på stället där texterna är och de gråa detaljerna finns inte med på min moped utan på min är de rosa blommor istället!

 

  

Och här har ni blommorna!

 

 

Där har ni den i suddigt format, eftersom jag glömde kameran hemma tog jag kort med mobilen!  

Av Cajsa Eriksson - 3 februari 2011 16:54

  

Oh, jag älskar sidiecuten! Men vågar jag? Jag tror det. Jag ska iallafall övervägas detta ett tag och jag klipper mig nog nästa månad i så fall! Eller nästa gång jag får pengar! Men jag vet inte om jag vågar, helt enkelt!

Av Cajsa Eriksson - 3 februari 2011 16:37

HAHAHAH, jag skulle göra en ny header men den blev kattskit. Så jag ska försöka fixa en till ikväll nere i min dator istället för på paint i familjens bärbara. Så vi får väl se hur det här går nu alltså! Så vi kan säga att den här sopheadern är tillfällig!

 

Pannkakor, here i come!

Av Cajsa Eriksson - 3 februari 2011 15:03

Jag går inte på det här, no way! Vårat kemiprov som vi hade idag var ju hur lätt som helst jämfört med hur de andra kemiproven vi fått i våran skolhistoria har varit. Våran lärare har säkert något i kikaren, eftersom hon gjorde det så enkelt. Men på ett vis är det skönt. Det blev inte direkt så jobbig stämning i klassrummet för att alla var superduperkoncentrerade på att fundera. Nu skrev alla liksom provet utan vidare och gick, superlätt! Vi fick dessutom sluta när vi var klara, så jag fick sluta vid klockan två istället för halv tre. Ganska lyxigt, faktiskt!

Efter skolan drog jag till Lilla björn (Moas fritids) och hämtade hem Moa. Så nu sitter hon och jag i soffan och kollar på iCarly efter en fikastund i köket. Vi åt kalaspuffar med mjölk och jag drack min älskade äppeljuice! Jag älskar verkligen äppeljuice! Det är så himla gått!

Jag och mamma kanske ska åka till Kim's MC och skriva över mopeden på mig och lägga upp betalningen! Dessutom så har mamma tagit reda på massor med information om am-kortet som jag ska försöka ta i april. Hur fett som helst!

 

Nu ska jag koncentrera mig på iCarly, det är för bra för att missa.

Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards