Cajsas'

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 20 februari 2011 08:38

Det blir ett snabbisinlägg. Kunde inte blogga i fredags och igår eftersom pappa inte har någon dator. I fredags låg jag hemma och kollade på film i ensamheten medans pappa spelade med grabbarna till typ mitt i natten.

I lördags firade vi mig (även fast jag fyller idag och inte igår) så jag bakade massor. Tårta, drömmar och kladdkaka. Hemma hos mamma firades det också med kusiner, mostrar, föräldrar, morföräldrar och småsyskon! Det var en rolig kväll och jag fick mycket av det jag ville ha!

Idag ska jag och mamma till Täby Centrum och shoppa lite, jag fick ett presentkort på 1000 kronor på Intersport (kunde behövas) så jag är svinnöjd! Dessutom fick jag det av mina underbara kusiner, vilket gjorde saken femtiotusen gånger bättre. Fick två parfymer, en kondom, massa pengar (till mopedkörkortet), en bok om stickning och virkning och en nessecär.

 

Lyckad dag, hoppas denna dag också blir det. Hörs hej!

Ovido - Quiz & Flashcards