Cajsas'

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 13 februari 2011 21:30

Mormor och morfar kom hit på middag ikväll. Vi grillade på en raklett/bordsgrill i köket vilket var ganska mysigt! Vi grillade oxfilé, lövbiff och samt grönsaker, ost, bröd, allt möjligt gott fick vi!

Efteråt gick jag ner till mig, hämtade rena kläder och hoppade in i duschen lagom så jag hann ner igen till mitt tv-program som jag berättat tusen gånger om redan. No Ordinary Family! Ohfs, shit.. Det är mitt absoluta favoritprogram!

Nu på kvällningen har mormor och morfar precis dragit så nu kollar jag på en film med mamma och Mats som handlar om en jättemegadundersöt hund som heter Hatchi. Hur gullig som helst, men jag känner på mig att den kommer bli sorglig snart... Det verkar vara en sådan film...

 

Sen ska jag sova gott! Hörs hej.

Av Cajsa Eriksson - 13 februari 2011 16:02

Jag lovade er lite bilder från helgen och så ska ni samtidigt få några bilder på lite saker jag ritat idag! Har ju inte haft annat för mig så har suttit och ritat i några timmar nu! Tiden går fort när man har roligt, vet ni!

 

  

            

 

 

Av Cajsa Eriksson - 13 februari 2011 12:36

Min helg spenderades med Sofie som ni redan vet. Men jag drog hem en dag tidigare än väntat. Jag åkte hem igår kväll med 19.27 bussen från Söderfors och landade hemma hos pappa rung 20.30 Han var ju ute igår kväll, så han kom inte hem fören mitt i natten och hemma hos mamma fick jag inte vara för hon hade tjejkväll med sina jobbarkompisar från Märsta så jag la mig i min säng hos pappa och somnade direkt efter Melodifestivalen. Jag höll på Brolle, vem höll ni på?

Imorse när jag vaknade så kollade jag på tv tills pappa vaknade. Han mådde inte så bra, så han var inte så rolig precis. Även fast jag gärna skulle stannat. Jag tror att han fick lite skuldisar över att han var "tråkig" enligt sig själv. Men jag älskar pappa för den han är och han kan ju inte alltid må bra! Så.. dum som jag är så smsade jag mamma och väckte henne, och strax efter gick jag hem till henne. Så jag hann träffa Helen, Ia och dem innan dom åkte. Dom va ganska trevliga, faktiskt!

Imorgon återvänder man till skolan, på tisdag kommer Lovisa hit, på Onsdag drar jag till Jonas och sen till Unkan i Skärplinge, på torsdag är det träning i stan med Ebba och resten av brudarna, på fredag kommer Sofie och sover här hela helgen, på lördag firar vi mig två gånger! En gång med pappas sida och sen på kvällen med mammas sida, på söndag fyller jag 15! Hur fett som helst, liksom..

 

Tyvärr får ni inga bilder från min helg med Sofie idag, kanske senare i så fall för jag orkar inte leta upp USB-sladden nu. Hörs hej!

Ovido - Quiz & Flashcards