Cajsas'

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 11 februari 2011 16:08

Vi fick sluta klockan elva idag pågrund av den otroligt fina snöstromen som dragit in under natten/förmiddagen. Så siktade in mig på att dra till pappa i väntan på att jag skulle ta tåget till Sofie. Men jag hamnade på ICA och sedan strandade jag hemma hos farmor med min faster och mina två busfrön till kusiner. Jag gjorde två fynd på ICA faktist! En flaska ramlös och en chokladkaka!

Jag tog kvart i ett tåget (som självklart var försenat till 12.59) och Sofie mötte mig i Tierp. Jag fick vara med på hennes musiklektion och det var hur kul som helst. Eller, ganska kul när Erik och någon till grabb gick lös på turmsättet.. Vilken jävla klass.. Och jag tycker att våran är stökig liksom, hahah!

Nu sitter jag i Sofies säng och vi har precis bäddat åt mig så jag ska få sova på en 160 madrass, fett stort! Ikväll ska vi käka pizza och sedan flyga vidare med snöstormen til ungdomsgården vilket kommer bli nice. Hoppas bara att jag inte skämmer ut mig så förskräckligt! Aja, vi får la se hur det går!


Nu ska jag dricka ramlösa som en alkis, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards