Cajsas'

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 8 februari 2011 18:23

Jahani, här sitter man en tisdagkväll efter att ha vart hos optikern. Jag hade lite sämre syn men inget märkvärdigt så jag behövde inte nya glas om jag inte ville.. Han försökte pracka på mig nya bågar också, den jäveln! Men jag trivs med mina, som dom är!

Skolan var väl ingen höjdare direkt, började tjaffsa med en specefik tjej i klassen om hemkunskapen! Moget, jag vet... Men ibland orkar man inte bara hålla all vrede inne, så då släpper man ut det!

Efter skolan hämtade jag Moa och tog med henne till cafét vid badet. Vi fikade där för att hon inte skulle bli hungrig i Tierp under tiden jag och mamma blev undersökta och det blev hon inte heller, tack vare min hjälteinsats!

Jag, mamma och Moa handlade en snabbis och sen drog vi hem. Nu har vi nyss ätit massa god mat och jag har knäppt lite egobilder på camen! HAHAHA, det var nog bara på tiden att knäppa nya bilder på mig själv eftersom jag inte orkat med det på ett tag! Min katt tog nyss plats i mitt knä och nu ska jag ägna min dyrbara tid till att klappa och pussa på henne, för hon skriker efter uppmärksamhet just nu! Den busan!

 

 

Och här kom en av bilderna!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards