Cajsas'

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 21 februari 2011 19:28

Jag känner mig stolt med födelsedagshelgen. Jag har fått det jag ville och lite till och andra användbara saker. Bland annat:

2 parfymer

1 kondom

Presentkort på Intersport

Pengar (till mopedkörkortet först och främst)

1 mopedhjälm jag ska få välja själv av mormor och morfar

1 neccesär

3 fina ringar

1 armband

1 bok om virkning/stickning

 

Igår var jag ju som sagt med mamma i Täby centrum (stockholm) och hade en mamma-Cajsa dag. Det var mysigt att bara vara med henne under en hel dag bokstavligen. Jag hittade mycket fint och fick en silverring av mamma och Mats som jag ska ha hela tiden (som vardagsring) i födelsedagspresent. Vi åt mat på ett litet fik och sedan fikade vi på samma ställe, eftersom vi tyckte det stället var mysigt.

Idag har jag tillbringat min dag med farmor från klockan 10.00 till nyss, typ 19.00 Vi hade lite syjunta (broderade och stickade) en stund och sen spelade vi lite kort och så har vi hållt på hela dagen. Det är lite mysigt att vara själv med farmor, hon är så gullig på något vis..

 

Nu kollar jag på tv och känner mig ovanligt ensam i ensamheten... Mamma kommer nog snart hem från stallet och då ska jag få en ensamkväll med henne idag eftersom Mats och Moa är i Upplands Väsby.

Imorgon kommer älskade Jonas hit, och då ska vi nog inte göra så mycket. Kanske kolla på någon film eller något. Men innan det ska jag kanske med pappa till Tierp och sen handla saker för att göra en tårta till min farbror som fyller 41 på onsdag! Grattis till honom. Hörs hej!

 

  

En av de underbara ringarna jag fick!

 

Ovido - Quiz & Flashcards