Cajsas'

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 28 februari 2011 20:07

  

 

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha! Mamma låter mig, men pappa låter mig inte.. GAAAH! Alltså, inte två piercingar, utan bara en i ögonbrynet!

Av Cajsa Eriksson - 28 februari 2011 19:06

Slutade tidigt idag, så jag passade på och dra och hälsa på världens underbaraste! När jag kom fram till mitt resmål så var vi ute en stund, sen gick vi in. Vi träffade även massa andra människor som jag knappt kände, men dom var trevliga iallafall! Jag träffade en kille som rider. Han var 16 år, red och pratade öppet om det som om det vore världens bästa grej (vilket det är!). Han var sjukt cool. Erik, tror jag att han hette.

Efter mitt lilla äventyr drog jag hem. När jag klev av tåget i Örbyhus ringde min söta kusin Felicia som jag berättade om igår. Hon saknade mig och hade gråtit efter mig igår kväll så jag pallrade mig dit.

Nu kom jag nyss hem, sitter vid datorn och gör ingenting, myser med min underbara katten och saknar min underbara! GAAAH, jag dör.

 

P.S

Jag skulle med tåget som gick 13.15, jag slutade 13.10, har ca 4 minuter till tåget. Någon hade gömt min sko, jag fick jättebråttom och gick fort till tåget på 2 minuter (gick 13.13 tåget gick 13.15) och kom precis upp för trappen när tåget gick. Jag måste vara stålmannen...

 

 

Jag och min älskade katt har måndagsmys!  

Ovido - Quiz & Flashcards