Cajsas'

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 4 februari 2011 21:37

Jag och mamma har haft en fredagsmyskväll idag. Medans Moa gjorde läxan gav jag mamma en fin manikyr, under filmen Sunes Jul flätade jag och mamma varandras hår och jag fick en jättefin inbakad fläta! Sen kom vi till det roliga - vi hade ansiktsmasker! Moa tyckte att vi såg ut som zombies!

Jag har världens bästa mamma, bara så alla vet det.

 

    

Av Cajsa Eriksson - 4 februari 2011 17:48

Talking to the moon

Try to get to you

In hopes you're on the other side

Talking to me too

Or am I a fool who sits alone?

Talking to the moon

 

I'm feeling like I am famous...

Av Cajsa Eriksson - 4 februari 2011 17:29

Men nu ni, har jag vart glad i ett dygn snart! Och mera glad ska jag bli. För nu börjar det nära sig lördag morgon och då drar ju jag till moster Sara i Bergshammra och har en mysig helg! Men eftersom jag är som gladast nu så kommer väl något hända så jag blir arg... Det brukar bli så!

Idag har skolan flutit på men blev lite småsur på våran hemkunskapslärare... Vi skulle få göra kebab, sallad och pitabröd men vi hann inte med kebaben - vi fick ta pressad skinka istället? Men mums... Dålig planering?

Efter hemkunskapen gick alla från sjuan och uppåt ner på en konsert i skolans idrottshall. Esteterna från Högbergs höll den och den var faktiskt riktigt bra! Lovisa sjöng sången Zombie med sin grymma röst och jag får rysningar när hon sjunger alltså! Hon är så underbart duktig på scenen!

 

Nu ska jag äta pizza med familjen och ha en hemmakväll och bara vara... Jag har inte lust med annat. Och ja, jag ska självklart packa lite tills imorgon också! Men jag kan inte packa allt, eftersom jag måste ha plattången/locktången, sminket och allt det där imorgon bitti!

Ovido - Quiz & Flashcards