Cajsas'

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 17 februari 2011 20:51

Äntligen hemma efter dansen och många förseningar! Tåget stannade typ tre gånger på vägen hem och innan det så var det 10 minuter försenat till Uppsala station där vi skulle på. Dansen klev på för fulla muggar och vi har lärt oss massor med knep idag! Dansa är verkligen kul, trodde aldrig det men nu vet jag att det är det!

Nu ska jag nog dra mig uppåt till mamma eller försöka få tag på Adam så han inte blir sur för att jag stänger av datorn som igår.. Hahaha.

 

Livet går vidare utan dig, dude. Hörs hej!

 

  

Älskade syster. 

Av Cajsa Eriksson - 17 februari 2011 15:50

Hade ett otroligt lärorikt engelskaprov idag. Eller..? Aja, jag hoppade iallafall inte över något som jag kunde utan gjorde det så gott jag kunde så jag hoppas det blir bra betyg. Minst VG, ska jag satsa på.

Men iallafall, jag gjorde även nästan klart mina pyjamas/mjukisbyxor på slöjden så efter lovet är dom nog klara! Men sen måste de ju hänga uppe i en vecka också innan man får ta hem dom, fett drygt!

Nu sitter jag med Ebba hemma hos mig och vi ska snart gå till stationen och dra vidare till Uppsala och befinna oss i en av DCs lokaler och dansa.

 

Nu ska jag klä på mig alla jävla vinterkläder som jag inte orkar ha egentligen.. Hörs hej!

 

  

Här är då EBBA!

Ovido - Quiz & Flashcards