Cajsas'

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 14 februari 2011 21:48

Ikväll har jag spårat ur helt med datorn. Har typ varit klistrad mot den hela dagen, vilket inte känns så bra! Menmen, det har ju hänt flera gånger och jag dör ju inte precis varje gång.

Jag har kollat på massor med tv ikväll och nu sitter jag och chattar med massa kompisar på facebook. Jag gillar egentligen inte den chatten, men den funkar om man inte orkar logga in på msn (vilket jag oftast inte orkar).

Nu ska jag fortsätta kolla på 2 1/2 men med mamma och Mats. Btw, jag fick en jättesöt nyckelring av mamma och en glass som jag älskar grymt av Mats i Alla hjärtans dag-present! Vilken söt familj man har egentligen!

 

Glad alla hjärtans dag på er, alla turturduvor!

Av Cajsa Eriksson - 14 februari 2011 14:10

Vill bara göra det väldigt klart för er som har det varmt och skönt eller iallafall varmare än -27 att ni ska vara lyckliga. Kyligt vinterväder är absolut ingenting jag uppskattar. Va gärna vinter, men va inte så förbannat kallt! -5, okej men -27, inte okej!

Jag slutade runt klockan ett idag och gick till Moas fritids och väntade in henne från badet och sen tog jag med henne hem direkt efter hon slutat så hon slapp fritids helt. Hon uppskattar sådana saker väldigt mycket, min lilla snorpa. Mamma är stolt över oss som kan klara oss själva utan att ha ihjäl varandra nu. Förut hade vi ju slagsmål så fort vi blev ensamma i samma rum liksom.. Just nu kollar vi på Shrek 1 och myser nere hos mig i min soffa. Ibland är det ganska mysigt att vara själva hemma. Vi skulle ha bakat, men jag orkade inte så vi kollar på film och tar det ytterst lugnt istället!

 

Nu ska jag kolla med Moa och surfa runt på andra ställen. Hörs hej.

 

  

Jag vill åka skidor, nu nu nu nu!

Ovido - Quiz & Flashcards