Cajsas'

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 7 februari 2011 19:06

En riktig mysdag, både i skolan och hemma faktiskt! En bra måndag helt enkelt.

Jag slutade vid tio över ett och alla lektioner på måndagar är rätt slappa - mentorstid/eget arbete, svenska, biologi och engelska. Tiden gick fort och jag hämtade Moa när hon slutade runt ett också så gick vi hem tillsammans. Adrian följde med hem också, så vi passade Moa och det blev en liten tår en stund på eftermiddagen men det löste vi med att kolla på Horton och Djungelgeorge 2 med henne. Så tiden gick fort! Btw, det är ganska skönt att ha en killkompis som jag känner att jag verkligen kan lita på... En som Adrian liksom.

Han drog hem när jag skulle äta runt 18.00 och nu ska jag nog sitta här en stund innan jag drar mig till tvn runt 20.00 för då är det Top Model 15. Det måste ju bara ses ibland, alltså!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards