Cajsas'

Alla inlägg under februari 2011

Av Cajsa Eriksson - 2 februari 2011 16:25

tänker nog ge er en snabbis om igår! eftersom det inte blev något bloggande igår... jag hann liksom inte med...

men jag gick i skolan igår och på tekniken har jag, amanda och tessan börjat att göra en stad av kartong. den blir nog riktigt fin när den är klar!

igår hade jag ju mitt efterlängtade utvecklingssamtal också. men det gick faktiskt ganska bra och jag fick inte göra någon igdokumentering eftersom jag inte hade ig i något ämne och jag fick även massa beröm för min musikaliska sida.. hmm?! jaja, jag är iallafall nöjd med mina betyg och med vilka omdömen jag hade fått.

 

idag var det någon yrkesdag för niorna så det var massa folk från högbergs i skolan som pratade om de olika linjerna man kunde gå på gymnasiet i tierp. dala var där, men jag hann inte träffa honom.. vilket suger, eftersom jag verkligen har saknat den typen länge nu! jag har ju inte träffat honom och det andra karlholm/skärplingeborna på hundra år, typ.

nu efter skolan hämtade jag hem moa och sen gick jag tillbaka och hämtade min svenskauppsats hos margareta. när vi kom hem satte vi på musik i mitt rum och började städa lite. så nu är det klart i mitt rum, helt klart. jag har bytt lakan, lagt in tvätten i tvättstugan, damsugit, plockat undan allt, dammat och torkat golv - med min systers hjälp. men hon tyckte att det var dunderkul, så hon hade inget emot att städa...

nu ska jag strax äta mat och sen ska jag försöka plugga lite på kemin som jag har prov på imorgon. hoppas att det går vägen, för jag är verkligen inget kemibarn...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards