Cajsas'

Alla inlägg under mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 13:43

hemma hos pappa efter en kort dag i skolan.

slutade lite tidigare också, för min lärare är schyst.

idag ska jag umgås med pappa tills han ska till fiskeklubben och koka kaffe?

hmm..

jag har poppat popcorn och tagit fram päronsoda.

så nu sitter jag och tjockar mig vid datorn.

A Z U M !

ikväll kommer jag antagligen prata med daniel på skype.

kvällarna brukar sluta så, breé.


nu ska jag förflytta mig till tvn. peace!

Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 07:24

jag glömde..

jag skulle ju ägna några rader åt sofie också...

men här kommer dom:


sofie, hoppas du blir bättre snart.

hoppas du slipper lida så mycket för ditt ben.

jag vill att du blir fri från det och fullt återställd.

för jag saknar dig, bästa.

krya på dig, sötnos!


Av Cajsa Eriksson - 21 mars 2011 07:20

fick lite tid över så jag ägnar datorn en stund som vanligtt.

jag har iaf gett upp löshåret, hah.

iallafall just nu.

men jag kommer säkerligen använda det några dagar iallafall.

det kan ju vara kul att ha!

btw, pappa ska hjälpa mig att köpa en grej från tradera på söndag, fett B.

jaja, det är ju billigt för sprittnya grejer vafan!

idag blir det skolan, sen kanske uppsala.

om jag orkar, kan och får med mig någon.

om inte annat kanske jag åker ensam och träffar daniel :)


nu ska jag till skolan och lida i några få timmar, hörs hej!

Av Cajsa Eriksson - 20 mars 2011 21:35

nu är jag hemma igen efter en helg hos daniel.

det har vart en mysig helg full med solsken och glatt humör.

ytterst lyckad, må jag säga.

jag sitter och grubblar lite men får strax ett litet utbrott.

jag kan inte spela innebandy, inte fotboll..

och det är två av sakerna jag saknar allra mest i mitt liv.

iallafall fotbollen...

man kanske ska kolla med ik rex?

fast jag tror inte dom har något tjejlag..

och damlaget är sjukt duktiga, så det känns fel.


nu ka jag dränka mig i kudden, hejdå..

Av Cajsa Eriksson - 18 mars 2011 07:34

idag är det fredag.

jag har fem om inte fyra minuter på mig att blogga, pressat!

så det blir en kortis.

i skolan idag väntar svenskaprovet, det kommer gå bra tror jag.

hoppas jag...?

efter skolan åker jag till rasbokil, ohyes.

jag ska umgås med min älskling :D

nu ska jag åka till skolan, smsa... typ?

 

 

  

jag ser ut som en fjortis.. -.-  

 

Av Cajsa Eriksson - 17 mars 2011 21:15

pluggat mer med pappa och sen med mamma också.

nu kan jag allt flytande.

så jag blir frustrerad om jag inte får minst vg.

och jag längtar som en blådåre tills imorgon.

för imorgon drar jag till daniel.

och jag ska sova där, i think.

och bara så alla vet så är våren på väg!

jag kan inte släppa lyckan över det.

det ger en pirrande känsla i magen, ungefär som när man är kär.

nu ska jag snarka i sängen så grannarna vaknar, hejdå!

Av Cajsa Eriksson - 17 mars 2011 16:22

jag kollade nyss in min statistik.

jag börjar sakta men säkert närma mig 300 läsare/månad.

fraaamsteeeeg äääär aaaatt föööredraaa! ;)

 

fortsätt läsa min blogg, alla underbara!

Av Cajsa Eriksson - 17 mars 2011 16:15

sitter hemma hos pappa :D

vi har gått igenom alla sidor på svenskaprovet.

nu borde jag kunna det, annars jävlar...!

jag skippar dansen idag för jag känner att jag inte orkar, sorligt.

min pigga sida är inte riktigt allärt idag, säger jag bah.

imorgon drar jag till daniels place och umgås med honom.

bättre fredag kan det knappast bli! (:

jag saknar han som en jude även fast jag träffa han igår, helt otroligt.

och ni, jag har kikat in kickboxningen på perry's gym.

funderar stenhårt på att åka dit på måndag och prova på, verkar azum.

om det fungerar fint börjar jag nog där på heltid.

 

som ni vet, älskar jag min daniel   

 

Ovido - Quiz & Flashcards