Cajsas'

Alla inlägg under mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 17 mars 2011 07:13

våren är på väg och jag älskar det (y)

snart är vägarna torra och då kan man börja köra mopeden, underbart.  

igår var en bra dag, förresten.

jag ville bara berätta det.

och hörni, jag måste verkligen färga håret snart..

så fort jag får pengar ska min faster få färga mitt hår ;)

idag får ni stackare ingen bild, för jag orkade inte fixa mig.

idag är dock ingen bra dag...

 

Av Cajsa Eriksson - 16 mars 2011 21:42

fick ett mvg- idag, sjukt stolt.

inte för att skryta, men jag var azum!

efter skolan följde julia med mig hem och vi kollade runt på chatroulette och fick tag i både tomas och dennis.

meganice.

sen kom daniel och julia drog.

min syster klämde fingret i altarndörren idag när mats öppnade, jag led med henne kan jag säga!

 

  

söt pojkvän man har som tar kort på en 24/7...

menmen...

han blir den stolta fotografen! 

Av Cajsa Eriksson - 16 mars 2011 07:35

idag blir det en snabblogg eftersom jag snart ska till skolan.

mamma kom nyss ner med en jacka som hon tyckte att jag skulle använda, haha.

den är ganska fin den jackan..

så det kanske blir den idag!

skinnjacka, svart jacka, skidjacka eller vårjacka..?

dilemma!

 

nu ska jag till skolan och efter skolan ska jag vara med daniel, för han kommer hit och sen kommer nog julia vara med också!

älskar mina smultron, julia och daniel.

 

men hallå, jag har blivit grym på att ta bilder på mornarna.. 

här är en ny som togs nyss ;)   

Av Cajsa Eriksson - 15 mars 2011 16:25

nu är det pappadags.

han komme strax och hämtar upp mig sen ska vi äta skräpmat innan han dumpar bilen hos totte på lagning.

hans saker bara går sönder, stackars pappa.

han är min nr 1.

Av Cajsa Eriksson - 15 mars 2011 15:53

ni ska vara stolta över mig, tycker jag.

kolla in min nya header!?

det var ju hur fucking längesen som helst jag hade något nytt på bloggen så nu fick jag en "lightbulb" och gjorde en ny header.

jag blev stolt.

Av Cajsa Eriksson - 15 mars 2011 15:35

orka skriva mkt, fett ovärt egentligen.

mina fotleder/handleder knakar oavbrutet.

sjuuuukt störande o.0

kom nyss hem från skolan och har kollat in chatroulette en snabbis.

snacka om dårar det finns.

skulle vart med julia idag men det blev inte så ;/

så jag åker till pappa sen istället, azum!

nu ska jag försöka hitta på något att göra tills pappa kommer hem, förslag anyone?

 

daniel, jag älskar dig obeskrivligt mycket.

Av Cajsa Eriksson - 15 mars 2011 07:27

god morgon på er. jag börjar fem över åtta idag som alla andra vardagar och jag har faktiskt lite ont i halsen.. inte kul.. men jag ska till skolan iallafall för imorgon ska jag nog in till uppsala och träffa daniel, så jag måste vara frisk!

jag ska strax åka till skolan och jag får verkligen inte glömma historiaboken för då slår min mentor (som även är min solärare) säkerligen ihjäl mig för jag har inte haft den i skolan på två veckor.. tihi! dumma cajsa..

 

  

ohyes, en sprittans bild på mig tagen för två minuter sen. den bjussar jag på, sörru!

 

daniel   

Av Cajsa Eriksson - 14 mars 2011 17:59

nu har jag städat klart mitt rum, hoppas mamma godkänner det bara för jag har fan dammat typ överallt och damsugit hur noga som helst. jag är stolt över mig själv, ge mig en städmedalj eller något..

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards