Cajsas'

Alla inlägg under mars 2011

Av Cajsa Eriksson - 2 mars 2011 18:03

jag fick tillbaka mitt fina efterlängtade engelskaprov idag och är riktigt nöjd med provresultatet!

jag hämtade moa efter skolan och tog med henne till ica och shoppade loss på deras varuhyllor. och som fucking vanligt har dom inte alla saker man ska ha så man får springa runt som en liten n00b och leta rätt på allt...

väl hemma igen satte jag mig vid datorn och spelade spel på facebook som en liten nörd, hahha. moa bänkade sig framför nickelodeon och sitter fortfarande där. 

jag har just nu ett smått fint skypesnack med daniel och sebastian. dom pratar om lite småfina saker som jag typ inte har ett finger med att göra? haha, men det är lite kul att lyssna! 

 

nu ska jag fortsätta snacket (lyssnandet) och njuta av stunden! eller..? ;o   

Av Cajsa Eriksson - 1 mars 2011 15:12

jag ska byta bloggtaktik, skriver alldeles för mycket alltså!

jag fick vg+ på so:n på mitt arbete om christofer columbus, sjukt stolt över mig själv.

jag hämtade upp min lillasyster efter skolan och traskade hem. denise gjorde oss sällskap en bit på vägen också, den sötan!

jag har även tagit mig an att göra nya mappar och fixa runt med alla mina foton i datan och jag är lyckad med resultatet även fast det fortfarande är lite mycket mappar överallt!

ikväll ska jag och pappa hem till ingela och spela kort med henne och antagligen något av hennes barn sebastian eller matilda.

pappa har anmält mig till mopedkursen (am-körkortet) nu iallafall. så nu är det bara invänta den 5 april och storsatsa på att fixa allt första gången! mycket pluggande väntar, men det är det värt.

kommer eventuellt missa två torsdagar (dansen på DC) under körkortskursen men hellre det än att få gå en senare kurs. jag är nöjd över mitt val.

 

  

vad vore livet utan egobilder!

Ovido - Quiz & Flashcards